Thursday, February 11, 2010

liqo' bersama ajkt dan sambutan baby tua
























"selamat hari lahir DAN sanah helwa ya gamil to bazli selangor bilik 202 yg dijadualkan pada 12/02/1989


semoga sentiasa dibawah RAHMAT ALLAH dan ana doakan najah dalam apa jua enta lakukan..."

alhamdulillaH segalanya selesai walaupun penyelesaian belum tahap yang maksima....hidup tidak semstinya terus menjadi baik,,,ia nya perlukan masa untuk menjadi baik,,,,kita bukan NABI, KITA juga bukan MALAIKAT, TAPI kita adalah MANUSIA.

syabas aku ucapkan kepada BKASM kerana menganjurkan program yang tidak rasmi kerana dapat membuat liqo' bersama ahli2 nya yg sgt prihatin, prihatin ke? kerana disitu dapat manfaat yang kita kongsi dan juga dijadikan iktibar.

untuk bergelar pemimpin amat mudah tapi untuk melakukan nya amatlah payah kerana disana memerlukan komitmen yg tinggi dari semua sudut, tapi kita kembali kepada hakikat yang pemimpin adalah orang berkaliber walaupun tidak sempurna, kerana kesempurnaan itu bila diletak seribu tahun akan datang tidak sesekali akan sempurna, ia hakikat!!! oleh itu kepada ahli2 yang mahukan kesempurnaan dalam persatuan jangan kita letakkan beban itu kepada mereka yg bergelar pemimpin. dan harus juga diingati kegagalan seseorang pemimpin itu terletak pada ahli nya!!!

tiada niat dihati untuk memanaskan keadaan dengan isu ukhwah, tapi ia logik untuk dibahaskan oleh mereka yg bergelar penjaga hubungan sesama muslim, banyak pandangan yang dilontarkan meraka2 yang mahukan ahli bkasm sentiasa peka dan cakna dalam menangani masalah ini. hakikat sudah terletak pada kita yang sudah bergelar orang yg beragama islam yang sudah makruf dengan berbuat baik kepada sesama insan. tapi aib juga bila orang yg faham agama tapi masih dengan sikap asobbiah sedangkan kita tahu mereka yg mengamalkan sikap itu tidak lain dan tidak bukan dari golongan jahiliyyah. jahiliyyah kah kita? aku tidak sama sekali!!!!

dan tahniah juga lajnah rehlah dan sambutan kerana buat kali keduanya mereka membuat majlis sambut kelahiran baby2 tua yg sedang membesar, semoga meraka yg bergelar baby tua pada bulan satu dan dua ini sentiasa dirahmati ALLAH dan sentiasa didalam perlindungan dari NYA. KEPADA baby2 tua sebenarnya anda sudah layak digelar suami tapi bagaimana pun untuk jalan kesitu perlu fikir sedalam-dalam nya. tidak mudah menjadi suami dan tidak mudah menjadi isteri.( muiz mungkin aku merasekan kau orang kedua selepas duen,,ko pun dah tuakan,,,,hehehe)

disini aku letakkan beberapa keping gambar untuk dijadikan tatapan anda semua.

p/s: terima kasih untuk segalanya,,,, sebenarnya bila kita berani kehadapan bukan untuk menunjukkan kita power tapi untuk menyedarkan org yg bercakap!!!

0 comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to adamhawa
Design with love by CikBulat