Saturday, April 3, 2010

mintak je pd umno,,,

tak sangka UMNO suka beramal tatkala pilihanraya sahaja,,,

tapi aku tak kisah dia nak beramal ke tak,,selagi dia beramal khususnya untuk kawasan hulu selangor, untuk meminta kepada UMNO apa yg dimahukan kerana disitu insyaallah semua permintaaan akan dimakbulkan.

nak duit UMNO kasi, nak masjid UMNO kasi, nak sekolah walaupun tak minta tapi tiba2 dapat (muhyiddin kata mmg dlm perancangan tapi kenapa time2 nk pilihanraya baru nk gtau), klu dibagi baju ambik boleh wat tdo atau pakaian dlm umh dan macam2 lagi boleh diminta selagi pilihanraya belum diadakan. klu tak mintak belum tentu lagi selepas ini kawasan hulu selangor akan diberi segala kemudahn disebbkan kerajaan negeri kita adalah selagor PR. SEKALI GUS kita telah menjimatkan duit kerajaan negeri dari digunakan untuk pembangunan hulu selangor. baik kita dahulukan wang kerajaan BARISAN NASIONAL dari guna duit kerajaan selangor.

yg penting sekarang ini adalah bila NAK MEMANGKAH jgn lupa nk pangkah PR. sekurangnya bila pakatan rakyat menang semua kemudahan dah ada dan perlu ditambah sedikt demi sedikit yg penting istiqomah. JIKA umno bagaimana ye? boleh fikir sendirilah bagaimana mereka perintah sebelum pakatan rakyat menang.

dan akhirnya untuk kawan2 aku yg ada di hulu selangor jalan kan kerja anda supaya semua yg berada dihulu selangor MENGUNDI PR dan jelaskan kpd mereka konsep sebenar PAKATAN RAKYAT. kerana anda adalah MASKOT bg PAKATAN RAKYAT.

hidup belia!!!! hidup belia!!!!! hidup belia!!!!

p/s: jgn lupa undi ucop ye untuk bp pmram....hehehehe

1 comments:

Barakah Travel said...

salam dari syarikat turath islami,menjual hardisk kitab, promosi selama 3 bulan, dengan harga istimewa le 950 ..anda jimat le 550 ..mklumat lnjut hubungi saya 011 6391176

 

Copyright © 2011 Reserved to adamhawa
Design with love by CikBulat