Wednesday, April 14, 2010

tahniah PMRAM!!!!





setiap hidup pastinya mahukan perubahan kearah yg lebih baik kerana manfaat banyak dr mafasid bila diniatkan semata-mata untuk islam.

minta maaf pertamanya tidak dapat pergi ke muktamar diatas sebb yg tertentu.

selaku mahasiswa memang diletakkan peranan sebagai ejen perubah untuk negara kearah yg lebih baik kerana mahasiswa itu sendiri sudah dicop dengan keintlektualnya.

sekalung tahniah juga kepada AHLI PMRAM yg sudah berani untuk kehadapan dengan membuat satu kejutan besar yg julung2 kalinya selama 18 tahun tidak membuat pilihanraya dan baru kini diadakan. tahniah kerana berani untuk berhadapan melakukan kebaikkan.

tahniah dan takziah juga kepada siapa yg telah ditabalkan sebagai BADAN PENGURUS PMRAM semalam. semoga dengan perlantikan melalui pilihanraya dapat memberi semangat kepada BP2 supaya lebih tekun dan bersungguh-sungguh untuk melakukan yg terbaik dlm pimpinan. kerana ANDA adalah PILIHAN RAMAI dan lebih tepat PILIHAN KITA.

tahniah dan rakziah juga kepada presiden yg baru U.SHAHRIZAN selaku PRESIDEN PMRAM bagi sesi 2010/2011. semoga jawatan yg telah anda duduki menjadikan pengaruh anda lebih kuat untuk berdepan dengan pihak yg tertentu. pengaruh berserta jawatan mendatangkan hasil yg terbaik bg sesebuah organisasi dan anda lah penggerak utama hala tuju PMRAM kepada ORGANISASI YG MANTAP DAN MELAHIRKAN MAHASISWA YG INTLEKTUAL.

kami sentiasa bersama dan sentiasa berada dibelakang anda semua!!!!!

p/s: selamat ulang tahun PMRAM yg ke-80...aku salute PMRAM bukan DISEBAbKAN NAMANYA TAPI perjuangan demi islam.

4 comments:

fiqhullughah said...

xnak gnti mereka akn dtg?..hu,ke dh jd post dlm2..

adam said...

maksud nya ape,,kurg fhm disitu..

fiqhullughah said...

huhu..(upenye teruk bahasa sy ni,sampai xdifahami)..hehe,maksudnye awk xnk ganti exco2 skg utk pimpinan akn dtg,ke dh ade jwtan dlm pmram skg ni?

adam said...

tak pela,,,just pemerhati dan menjadi tulang belakang dh cukup baik dr tidak menolong....

 

Copyright © 2011 Reserved to adamhawa
Design with love by CikBulat