Thursday, February 24, 2011

baiknya wanita ini..

salam,,,

aku merasakan dia seorang wanita yg sungguh istimewa dipandangan mata aku walaupun aku tidak pernah mengenalinya ataupun berjumpa dengan nya.

aku bersyukur ditemukan dengan wanita ini walaupun aku masih samar2 dengan hidup aku sendiri samaada aku layak untuk dia atau sebaliknya.

aku tidak pernah jumpa wanita sebaik itu. tapi aku tetap bersyukur dengan kehadiranya dalam kehidupan walaupun aku masih belum memberi kata putus samaada aku menerimanya ataupun tidak. dan aku puji akan sikapnya atas penerimaan cinta semua kerana ALLAH. bila semua nya kerana ALLAH pastinya berjodoh atau tidak redha menjadi tali ukur seseorang.

kawan2 cakap kalau dah berkenan beritahu sahaja tapi hati tetap juga masih samar dan masih menunggu jawapan apakah aku mahu menerima atau sebaliknya. dan ada juga kawan cakap zalim jika kau buat dia menunggu. samaada kau suka atau tidak better berterus terang dari membuat si wanita solehah tadi tertunggu-tunggu. aku suka akan keperibadianya tapi aku masih menunggu jawapan.

ape2 pun aku tunggu hari2 yg benar2 jawapan yg akan tiba kelak. dan biarlah diwaktu ini aku melakukan sedikit demi sedikit perubahan dalam diri. dan terus berdoa pada ALLAH untuk menentukan siapa yg boleh menjadi pendamping hidup aku kelak.

tapi buat waktu ini aku lebih suka mencari kawan2 lelaki yg soleh yg membolehkan aku menjadi sorang yg lebih baik dan sentiasa berakhlak baik. tidak lah aku katakan diwaktu ini aku jahat dan tidak baik cumanya aku perlu menjadi baik agar diri ini tidak disalah ertikan oleh meraka2 y mengetahui diri aku sebenarnya,dan kini aku sudah menemui sahabat itu. dan dia lah menjadi tempat aku bermuhasabah walaupun dia tidak tau yg sebenarnya aku sedang cuba untuk rapat denganya. harap2 dia menerima aku sebagai kawan yg selesa untuk menjadi kawan.

akhirnya, selamat malam sayang. selamat malam alam. selamat malam bulan.

p/s: siapa yg membace pasti tertanya siapa meraka yg dimaksudkan diatas. tapi biarlah aku seorang yg tahu. yg pastinya aku masih seorang lelaki!!! heehe

0 comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to adamhawa
Design with love by CikBulat