Thursday, June 11, 2009

salam,,,

semenjak aku balik mesir ni satu rancangan yg sgt mencuit hati aku,,nak tahu ape,,hahaha,,nak tulis pun aku msih tergelakk,,hagemaru,,,,,mmg rancangan tu menjadi pilihan aku setiap masa,,aku pun dah jadi macam bdk2,sentiasa menunggu waktu untuk menontun,,best giler r,,,

kadang2 cite tu byk gak sedarkan kita supaya lebih berjimat bukan nya boros,,tapi bukan jimat macam kuage hageda,,tu kedekut tahap melampau,,hahaha,,,kite sebagai org islam mesti tau cara berjimat dgn betul,,bukan berjimat yg boleh merosakkan diri,,macam cite hagemaru,,nak jimat amik brg org,,nak jimat kene wat helah untuk mendapatkan sesuatu,,,sedangkan cara berjimat macamtu terang2 dilarang dalam islam,,,oleh itu berjimat la mengikut landasan yg betul,,,

ape2 pun aku suka dengan cite hagemaru,,,hahahaha


p/s: sebenarnya gelak itu akan menghitamkan hati,,,,setitik hitam jika tak dibersihkan lama kelamaan akan mengotori hati kita,faham2 jela ye,,

2 comments:

Sis-Lin said...

hahaha adam pun layan hagenaru ke...
tempat ke-10..uma sis x prnah tggl,blk2 je hagemaru je le siarannye..

adam said...

saya pun macam sis,,tak pernah tinggal,,mmg seronok cite tu,,sis saya dah balik masia,,,

 

Copyright © 2011 Reserved to adamhawa
Design with love by CikBulat