Sunday, August 9, 2009

salam,,,

bersyukur pada ALLAH dengan segala nikmat dan anugerah yang telah diberikan pada aku, dapat juga menikmati nikmat iman dan islam,,,kegembiraan ini tidak dapat digambar apabila ade satu sms dari kawan yang memberitahu natijah ku,,,,dalam kekalutan dan resah yg teramat sgt,,aku selalu memohon pada ALLAH agar kejayaan akan berpihak pada diri ini yg kerdil,,,dengan penuh kesyukuran aku panjat kan pada ALLAH aku berjaya jua menaiki setapak lagi untuk aku ketahun tiga,,,alhamdulillah,,,kejayaan aku selama ini adalah kejayaan dari semua pihak yg banyak membantu aku dari semua segi,,dari pelajaran nya,motivasi nya,,dan bermacam-macam lagi,,,disini aku ingin mengucapkan sekalung peghargaan kepada mereka yg banyak mendorong aku dalam mencapai kejayaan ku selama ini,,,my dad,may mom,,my siblings n my friens,,thanks!!!! hanya ALLAH yg dapat membalasnya,,,

kegembiraan ini tidak akan bermakna sekiranya usaha untuk ketapak yg akan datang tidak dimulai sekarang,,,oleh itu aku menyeru kepada sahabat2 yg seangkatan dengan aku berusaha lah dari sekarang,,,gembira tidak akan lama sekiranya korang masih leka dengan kegembiraan,,jgn menyesal natijah untuk akan dtg akan dihurungi rase kesedihan,,,,muhasabah lah wahai sahabat kenapa kita tidak dapat mencapai kejayaan pada yg lepas,,,adakah kita mahu mengulanginya pada masa yg akan dtg ini,,,???? tentu sekali tidak,,,,oleh itu move now!!!! makesure for the next year we can achive good natijah,,,

bg mereka yg tidak berjaya,,ingat lah gagal sekali belum tentu gagal selamanya,,,yg penting keazaman yg kuat,,,tekad kan dalam hati,,,muhasabah kenapa kita tidak capai apa yg kita hajati,,semua itu hanya korg yg dapat mengetahuinya kenapa?

p/s: sense the begin with the end in mind,,,,,

0 comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to adamhawa
Design with love by CikBulat