Wednesday, May 6, 2009










kepada pelajar mesir aku nk syorkan kat korang makan kat satu tempat ni yg diberi nama "tacobee" tempat tu mmg best,,,lagi best dari kfc,,,murah pun murah,,tak rugi pergi,,
tempat nya di kawasan depan saragmall,,,lagi satu dekat ngn teknologi mall,,klu tak tau gak tye je org arab,,dorg tau la,,,
jangan lupa try ya,,,!!!
p/s: dah 2 kali aku pergi,,maybe akan pergi lagi,,hehehe

1 comments:

omaQ said...

salam ziarah

http://www.omaQ.org

 

Copyright © 2011 Reserved to adamhawa
Design with love by CikBulat