Thursday, May 10, 2012

today my bufday!! alhamdulillah!!!

bila makin bertambah usia
makin kurang hidup dunia.

mati adalh sebaik tempat untuk dekat dgn ALLAH...begitulah KELAHIRAN JDKAN IA SEBAGAI SATU PROSES hampir kematian.

umur semakin pendek hampir kematian. sebelum berlalu tempoh yg bakal pendek dan pendek, bersegeralah kita TAUBAT mohon keampunan selagi pintu TAUBAT itu luas...

syukran EMAK lahirkan insan yg dari tidak tahu tiba sudah wujud dgn kasih sayang.

thank ABAH who support me dari kecil hingga dewasa.

thanks juga to my siblings kak long along bangah kak ngah kak lang kak uda bang uda bangdak bangjang bangteh kaktam n liza yg sentiasa tidak jemu melayan kerenah aku yg sgt2 teruknya.

thanks to my friends selalu berdamping tika susah dan senang.

aku mengabadikan 2 teman yg aku menganggapnya sebagai adik MOHD HISYAM MAHADI DAN MUHAMMAD AMIN SHAHRIL yg byk berdamping sepanjang perkenalan kita. hope ALLAH give both of u najah exam tahun ni. ilove u...dan juga kpd adik2 yg lain turut najah bersama( banyak nama nk tulis )

juga teman serumah YG SELALU bersama 6 tahun TANPA henti penat mendengar kecerewatan aku yg tersangat cerewet. MAY ALLAH bless u KAMARUL NAIM ZAMAN YASIER JALAK. IM HAPPY WITH U.

im happy n sedih....

thanks my friend even KORG X BACE tapi aku senantiasa ingat korg dlm hati ini sehingga aku kawin dapat anak cucu mati akhirat syurga...insyaalah..i love u all!!!

0 comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to adamhawa
Design with love by CikBulat