Monday, April 6, 2009




salam,,,




aku arini nak tulis status ym kawan aku kat blog ni,,bukan ape aku dah tak de idea nak tulis ape kat blog ni,,,petang2 ni otak jd stuck yg terfikir bende2 yg merepek je,,ape2 pun my fren maaf ye klu aku tulis status korang kat blog ni,,hehehe




1) ahmad taufiq: ALLAH sebaik-baik penguat dan penguasa,,(betul tu)


2)aizam: pi keluarkan peluh,,,(petang 2 ni sesuai untuk bersukan,,bgs2)


3)ayung_sayang87: gempur subuh!!!,,( gempur je bg bangun sikit yg liat t


u,,hahaha,,)


4)azfar: syukran wat sahabat2 yg bantu ana,,(tak pe kami bantu yg patut2 je)


5)azizy azizi: jom sapa nak g city star,,(baru je pegi semalam beli barang umh)


6)bkasm65: selamat ke kuliah,,pakat ramai2 g kuliah,,(kuliah aku tak full sebab iadah,,hahaha)


7)timah suraya: malam ni ade fiqh mauduie kat umh penang,,(pegi2 jgn tak g,,jgn malas)


8)lan alan: sifar vodofone,,(tak fhm ape si lan ni tulis,,)


9)ma.ha: kehabisan credit,,zaujah ku bisnes topup vodofon & itisalat le10,,(patut dicontohi oleh wanita 2 dalam membantu suami tercinta,,)


10)marul: main bola di suk suyarat,,(sama macm aizam kuar peluh)


11)zura: headace,,(sabo ye zura sakit tu boleh menghapuskan dosa)


12)huda: i really miss family,,(huda relax ye,,ko kat msia pun rindu apatah lagi aku ni yg 3 thn tak lik,,,lagi rindu...)


13)ucop: kuliah,persatuan,tafaquf,tutorial,,(kena pandai manage time la,,tak pandai bahaye tu)


14)razi: YA ALLAH ku pohon hidayah mu,terangila hati kami dgn nur imanMU,,(AMEEN,,,)


15)siti azurah: berusaha n berusaha,,(jgn putus usaha,klu putus nmpk kite lemah dalam iman)


16)timah haziz: esok penetu segalanya,,(tgk jela timah,,ape esok ape akan terjadi..yg pntg perancangan mesti disediakan untuk esok,,jd tak jadi hanya ALLAH SAHAJA YG TENTUKAN)


17)zulaikha: tiap jalan pembuka jalan untuk kembali kepada ALLAH,,(btul hanya DIA tmpat mengadu)




semua status yg aku tulis mempunyai mesej yg tersendiri,,perlunya kite bermuhasabah dalam setiap perbuatan yg kita lakukan,,,jgn duk muhasabah sahaja tapi tak ubah,,,




p/s: semua status baik2 belaka,mungkin ini adalah satu jln dakwah kepada manusia,,sikit tapi berguna kepada semua,,

0 comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to adamhawa
Design with love by CikBulat