Saturday, March 14, 2009

cerpen,,,

1) senyap membisu adam disitu,,,,,aku terfikir kenapa adam selalu begitu,,adakah aku sudah melukai hati nya,,,,atau dia tidak mahu berkawan dengan aku,,,lalu ku hampiri adam untuk bertanyakan ape senbenarnya masalah yang dia hadapi,,,mungkin kalau aku tanye boleh membantu aku untuk mendapat kan jawapan yang aku tunggu-tunggu selama ini,,,"adam!what happen to u,i look u so quite until now,,,im worried when u always like this",,,adam tertunduk malu,,,suasana hening menjadikan adam menitiskan air mata,,,aku gugup dan gabrah apabila pertanyaan ku disambut dengan jawapan dari airmata adam,,,aku terdiam seketika sambil melahirkan rasa kekesalan dihati disebabkan pertanyaan ku ini menyebabkan adam sedih,,,mungkin waktu untuk ku menemui jawapan dari adam bukan waktu yang sesuai,tidak mengapa soalan yang ada pertanyaan mesti mempunyai jawapan,,kita tunggu no 2 punya ya,,,,,

0 comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to adamhawa
Design with love by CikBulat