Monday, November 16, 2009



salam,, alhamdulillah selesai juga akhirnya taklimat tentang mushrif,,,,sebenarnya aku bukan lah yg terbaik dlm menyampaikan sesuatu yg penting untuk acara sebegini tapi aku cuba jua untuk mencapai yg terbaik dlm menjalankan tugas yg telah diamanahkan kepada aku,,,alhamdulillah semuanya selesai,,,

kepada mereka yg mengikuti taklimat aku sebentar tadi aku, aku ingin meminta maaf diatas kalam2 yg kalian tidak sukai,,,aku bukan la yg tebaik tapi aku cuba sampaikan apa yg sepatutnya dalam memenuhi tuntutan agama,,,satu yg aku harapkan cuma mahu kemaafan dari kalian,,,


kepada sesiapa yg mahu menegur aku atau apa2 pun cuba sampaikan kepada aku secara menerus,,,jgn sampaikan dr seorang ke seoarang,,,setiap kesalahan harus ditegur,,tp akulah org yg melakukan kesalahan itu,,,,,aku juga layak ditegur,,,oleh itu tegurla aku,,,

ok, selamat malam,,,ngntuk sgt ni,,lps ni ade program lain plak,,,


p/s: jgn bangga dengan jawatan kerana jawatan itu yg akan menentukan kita baik buruknya pada masa akan datang,,,

1 comments:

Ain Shdn said...

oh! ada my abang ;)
hihihih!

 

Copyright © 2011 Reserved to adamhawa
Design with love by CikBulat