Tuesday, November 10, 2009



salam,,, kepulangan kemesir membawa seribu harapan tatkala minda terfikir melangkah dari lapangan terbang dari klia,,,,,tapi adakah harapan itu akan menjadi kenyataan? atau sekadar omongan kosong untuk memberi kepercayaan kepada kedua ibu bapa?

tapi aku mengharapkan doa kalian agar aku terus sabat didalam hati agar tidak terpesong dalam mencari keredhaan untuk menimba ilmu ALLAH,,,

terlalu byk pengalaman dan juga kenangan yg aku timba dimalaysia,,,,setiap detik yg aku lalui dimalaysia sebagai satu wasilah untuk menjadikan kita terus matang dalam menongkah arus kehidupan,,,,,aku akan cuba untuk memberi yg terbaik untuk diri n umumnya kepada yg memerlukan,,,,


p/s: hidup bukan untuk menjadi bonaka yg untuk diketawakan,,,tapi jadilah manusia yg hanya untuk dimanfaatkan dan memberi manfaat,,,,

0 comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to adamhawa
Design with love by CikBulat