Monday, March 14, 2011

aku lelaki paling kejam!!!!!!

Lelaki A : aku adalah seorang yang kejam!
Lelaki B : aku lebih kejam daripada kamu!
Lelaki C : aku yang paling kejam d antara kita bertiga!

Ketika itu , seorang lelaki tua melintas d hadapan ketiga2 manusia ini .

Lantas lelaki A terus memukul dan menya...mun harta daripada orang tua tersebut. Lelaki A : tengok kan ,aku da kata aku kejam. Aku telah merampas harta serta membelasah orang yang lemah itu

Lelaki B : itukah kau katakan kejam? Eleh ,mat rempit pun boleh boleh buat mcm tu. Mari aku tunjukkan bagaimana itu kejam. Lelaki B terus mengurung dan menyeksa lelaki tua itu dan akhirnya memotong lelaki tua itu kepada 18 bahagian. Lelaki B : kan aku da kata aku lebih kejam daripada kamu!

Lelaki C : hahaha! Itu masih tidak kejam! Terbuktila aku yang paling kejam. Dengan kata kata itu lelaki C lantas mengeluarkan sepotong rokok lalu merokok . Dengan penuh kemusykilan lelaki A bertanya, " Aku telah menyamun dari dari lelaki tua itu dan boleh d anggap kejam. Tapi lelaki B telah membelah lelaki tua kepada 18 bahagian membuktikan nya lebih kejam daripada aku. Engkau hanya duduk dan menghisap rokok, adakah itu kejam??" "hahaha! Sesungguhnya lelaki tua itu adalah saudara rapatku!".

Apakah pengajaran dari cerita ini?

Lelaki tua = rakyat Palestine
lelaki A = golongan munafik d palestine sendiri . Dimana mereka menyalahgunakan hak rakyat palestine untuk kepentingan sendiri.
Lelaki B = adalah kekejaman rejim zionis
lelaki C = umat islam itu sendiri yang tidak endah dan peka akan kesakitan saudari mereka sendiri.
See more

by: ‎4 The Rest of My Life

p/s: anda golongan yg mana ye?

1 comments:

School Of Tots said...

Kejam memang kejam, dlm isu Palestin itu. Justru bangkitlah untuk membantu perjuangan saudara kita di Palestin dgn segala kemampuan yg ada termasuklah doa pada Illahi.

On the light side, perbuatan merokok itu juga amat kejam. Kerana ia perbuatan membunuh diri secara 'slow motion'. Bukan sekadar membunuh diri sendiri tetapi membunuh juga anak bini dan org2 di sekeliling dgn pencemaran asap menjadikan mereka mangsa 'perokok pasif'. Kejam memang kejam.

 

Copyright © 2011 Reserved to adamhawa
Design with love by CikBulat