Friday, March 11, 2011

nukilan pagi

aku hirup udara dari hijau dedauan.

aku lafazkan syukur padaMU dengan nikmat kurnian.

aku leka kehidupan tidak ternafas dengan sendiri.

keagunganMU membuatkan aku sedar.


aku berjalan sambil berpaut.

tiada peneman untukku bergantung.

imanku terbina atas kemahuan.

paksi cinta PENCIPTA penentu segalanya.


cinta buat aku buta.

aku hilang petunjuk dari paksi.

kealpaan membuatkan aku jatuh.

aku sasar dari menemui cinta illahi.


aku kembali sedar.

aku kembali mencari.

cahaya pencarianku semakin sinar.

tiada kemaafan melainkan kesungguhan.

p/s: aku tulis tidak mengikut irama,,,,aku tulis ni sebb lama tak update,,,crita bisikan cinta adam 3 insyaallah akan di letak tidk lama lagi,,,




0 comments:

 

Copyright © 2011 Reserved to adamhawa
Design with love by CikBulat