Sunday, April 24, 2011

kenapa aku letak video ni?

video

apa manfaat video ni?

tak de kan sekadar hiburan...tapi bila kita nk menyampai sesuatu mestilah sesuatu yg bermanfaat...

bermanfaat ke video tu?

tak kan!

kesimpulan : kalau nk tunjukkan kat org mestilah sesuatu yg beri kesan kat seseorang..bukan memberi impak yg negatif pada orang lain.

walaupun anda suka kannya jadikanlah ia sebagai koleksi peribadi bukan untuk dipertontonkan.

dan ini juga bleh diaplikasikan di fb or mana2 laman sosial..letakkan sesuatu yg bermanfaat bukan sesuatu yg kosong tiada pengajaran...

p/s: best ke lagu ni? mmg best pun,,,tapi org yg dgr tak dpt manfaat lah,,hanya dapat hiburan semata-mata...pahala?

2 comments:

Anonymous said...

eeeiii... gay!!!

adam said...

sapa gay?

aku suka lagu ni tak kira la laki ke perempuan yg nyanyi...

yg penting ade saya kesah!

 

Copyright © 2011 Reserved to adamhawa
Design with love by CikBulat